ग्राहक अनुभवमा क्रान्ति: पूर्वाधारित एआई च्याटबटमार्फत ग्राहक सेवा अब अझ प्रभावकारी

काठमाडौं, नेपाल — पूर्वाधारित प्रविधिमा द्रुत परिवर्तन भइरहेको वर्तमान समयमा, Eastlink Cloud Pvt. Ltd. ले नेपाली संस्था तथा व्यवसायहरूलाई अत्याधुनिक AI Chatbot सेवा मार्फत ग्राहकसँगको सम्बन्ध अझ सशक्त बनाउन सहयोग गरिरहेको छ। यस सेवाले Conversational AI को शक्तिलाई प्रयोग गरी ग्राहकहरूसँग व्यक्तिगत, २४/७ उपलब्ध र बहुभाषिक समर्थन प्रदान गर्न सक्षम बनाउँछ।

💡 ‘च्याटबट’ को ‘क्रान्तिकारी’ रूप – ग्राहक अनुभवमा ‘C’ को शक्ति

AI च्याटबट किन रोज्ने?

  • उद्योग विशेष अनुसार अनुकूलन: हरेक क्षेत्रका आवश्यकताअनुसार डिजाइन गरिएका च्याटबटहरू

  • २४/७ ग्राहक सेवा: कहिल्यै बन्द नहुने समर्थन प्रणाली

  • बहुभाषिक क्षमता: नेपाली सहित अन्य भाषामा सहज संवाद

  • सङ्गठित प्रणाली एकीकरण: वेबसाइट, मोबाइल एप्स र सामाजिक सञ्जालसँग सजिलै जोडिने

  • सुरक्षित, मापनयोग्य र व्यवस्थापनमा सजिलो: संस्थाको आकार अनुसार विस्तार गर्न मिल्ने लचिलो प्रणाली

📌 प्रयोगका क्षेत्रहरू

शैक्षिक संस्था (Educational Institutions)

  • भर्ना सम्बन्धी जानकारी, पाठ्यक्रम सम्बन्धी जिज्ञासा, विद्यार्थी सहयोग

स्वास्थ्य संस्था (Medical Institutions)

  • भेटघाट बुकिङ, स्वास्थ्य सम्बन्धी प्रश्न, बिरामी सूचना प्रवाह

कर्पोरेट कार्यालयहरू (Corporate Organizations)

  • ग्राहक सेवा स्वचालन, सम्भावित ग्राहक पहिचान, आन्तरिक सेवा सहायता

Eastlink Cloud को अनुकूलन योग्य च्याटबट समाधानले मात्र सेवालाई स्वचालित बनाउने होइन, प्रत्येक कुराकानीलाई मानवजस्तै ‘व्यक्तिगत’ अनुभवमा बदल्ने काम गर्दछ।

🌐 सम्पर्कको लागि:

📞 फोन: 01-4101181
📲 व्हाट्सएप: 9801901141 / 9801901140
📧 इमेल: marketing@eastlink.net.np
🌐 वेबसाइट: www.eastlink.com.np

Recent Articles

spot_img

Related Stories

Chat with Support Bot